گروه حوزه‎های علمیه: بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان حج و زیارت، نام آیت‌الله مویدزاده معروف به مویدی قمی در لیست جان باختگان حادثه منا قرار گرفت.
 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سرانجام و با گذشت حدود یک هفته از فاجعه منا و بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان حج و زیارت، نام آیت الله مویدی نیز در زمره کشته‌شدگان این فاجعه قرار گرفت.

فرزند آیت الله مویدی قمی، در گفت‎و گو با خبرگزاری ایکنا گفت: تمامی مفقودان حادثه منا در لیست جان باختگان قرار گرفته ولی در تماسی که من یکساعت قبل با مکه داشتم گفتند هنوز بدن آقای مویدی پیدا نشده است.

وی تاکید کرد: هنوز برای ما به صورت قطعی وضعیت آیت الله مویدی محرزنشده و صرفا براساس اخبار کلی اعلام شده ایشان در لیست قربانیان است.

مویدی بیان کرد: هنوز اجساد اولیه اعلام شده به کشور نرسیده است بنابراین اجساد قربانیانی که بعدا اعلام شده قطعا با تاخیر شناسایی و وارد کشور خواهد شد.

یادآور می‌شود، آیت الله مؤیدی قمی در سال 1320 هجری شمسی در شهرمقدس قم در میان یک خانواده مذهبی که به فضائل نفسانی معروفند دیده به جهان گشود. جد اعلای ایشان حاج حسن تاجر و حاج محمد ابراهیم تاجر حاجی حسینی که از تجار معروف و بنام قم به شمار می‌رفتند و والد معظم ایشان حاج میرزا محمود نیز از کسبه قم بودند. والده ماجده معظم له، صبیه مرحوم حاج آقا شیخ اصغر مؤید الشریعه شاگرد و محرر مرحوم آیت الله حاج سید محمد حجت کوه کمری، داماد مرحوم حجت الاسلام ملا محمود زاهدی قمی(1325-1226)،(مشهور به حاج ملا محمود) نماینده مردم قم در اولین مجلس شورای ملی – در زمان مشروطیت – و همشیره زاده مرحوم آیت الله حاج میرزا ابوالفضل زاهدی قمی بوده است.