مدیر عامل آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی برنامه های شبهای قدر در این امامزادگان را تشریح کرد

به گزارش روابط عمومی آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی، مهدی مزینانی در جلسه ستاد برگزاری مراسم شبهای قدر گفت:
در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در این آستان برگزار می شود که برگزاری جزءخوانی قرآن کریم، بیان احکام و قرائت ادعیه، سوگواره حضرت خدیجه(س)، جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و اطعام فقرا و مستمندان از جمله برنامه های برگزار شده می باشد که با استقبال پرشور زائران و مجاوران این آستان مواجه شده است.


وی با تأکید بر فضیلت احیاء شبهای قدر خاطرنشان ساخت:
مهمترین برنامه آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی در ماه مبارک رمضان، برنامه احیاء شبهای قدر است که هر ساله با حضور بیش از 10 هزار نفر از مردم غرب تهران برگزار می شود و اماکن مذهبی در این ایام، گسترده ترین اجتماع مردمی را شاهد هستند چراکه بنابر روایات امامان معصوم، فضیلت این شب از هزارماه بیشتر است و مقدرات انسان در یک سال آینده رقم خواهد خورد.


مزینانی تأکید کرد:
سیل خروشان مؤمنان و دل سوختگان در این شبها ایمان خود را بیش از پیش محکم می کنند و با حضور شکوهمند خود در این اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، تصویری معنوی و شورانگیز از نیایش، مناجات و انابه به درگاه خداوند را به نمایش می گذارند.


وی در تشریح برنامه های شبهای قدر آستان امامزادگان عینعلی وزینعلی ستگفت:
مراسم احیاء شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت 22:30 با قرائت دعای جوشن کبیر آغاز می شود و پس از آن برنامه مداحی، اجرای تواشیح، سخرانی علمای اعلام و برگزاری مراسم احیاء و قرآن به سر برگزار خواهد شد.


مزینانی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی گفت:
آستان مقدس امامزادگان عینعلی و زینعلی در محیطی معنوی، آرام و دل انگیز در شبهای قدر پذیرای عموم مردم است و علاقمندان می توانند از طریق بزرگراه اشرفی اصفهانی، بعد از تقاطع پونک، بلوار پونکی، کوچه امامزاده به این آستان مراجعه نمایند/انتهای پیام