در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و بهره مندی از فضاهای مذهبی و معنوی اردوی زیارتی امامزاده عینعلی و زینعلی برای شهروندان ناحیه 5 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 با هماهنگی امور بانوان شهرداری منطقه 20 و اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5، تعداد 40 نفر از بانوان محله بهشتی در قالب یک اردوی زیارتی به آرامگاه امامزاده عینعلی و زینعلی اعزام شدند.


در این برنامه شرکت کنندگان از فضای معنوی این امامزادگان بهره مند شده و به منظور مشارکت بیشتر آنان مسابقه ای با موضوع عفاف و حجاب برای آنان برگزار و به 5 نفر از برگزیدگان هدایایی اهدا شد.


بقعه متبرکه امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) که نسب آنها به حضرت امام سجاد(ع) باز می‌گردد در بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی در منطقه پونک و در امتداد روخانه فرحزاد قرار گرفته است.


محوطه بقعه امامزادگان عینعلی و زینعلی به مساحت بیش از پنج هزار متر مربع مشجر، فوق‌العاده زیبا و محصور به باغ‌های منطقه پونک است.


ساختمان اصلی این بقعه به مساحت 120 متر مربع، آجری با پوشش شیروانی مربوط به زمان قاجاریه است و طبق کتیبه کاشی سر در ورودی حرم در سال 1250 هجری قمری توسط خانواده فرمانفرما تعمیر شده است.
نمای داخلی حرم آینه‌کاری است و حسینیه‌ای در سمت غرب حرم احداث شده است.